Domů poznáváme Česko Lázně Luhačovice do třetice zvítězily na Velké ceně cestovního ruchu

Lázně Luhačovice do třetice zvítězily na Velké ceně cestovního ruchu

0

Palace LuhačoviceAkciová společnost Lázně Luhačovice (Lázně Luhačovice, a.s.) již potřetí za sebou uspěla v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2014/2015, kdy získala první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček. Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cenu za vítězný produkt s názvem „Rehabilitace páteře“ převzal na slavnostním prohlášení ve čtvrtek 15. 1. 2015 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA. Druhou cenu získal produkt „Vánoce v Alexandrii“ a převzala ji obchodní manažerka hotelu Alexandria Irena Šmoková.


Do lázní a na dovolenou kvalitní pánské oblečení české značky Feratt Fashion.


,,Specializovaný intenzivní léčebně-regenerační program Rehabilitace páteře v lázeňském hotelu Palace **** pomáhá v léčbě pohybových potíží díky optimálnímu poměru mezi lázeňskými léčebnými procedurami a aktivní terapií,“ řekl J. Dědek a upřesnil: ,,Je to produkt s kombinací , které byly speciálně sestaveny lázeňskými lékaři a fyzioterapeuty, doplněn o lékařské vyšetření. Pobyt je určen klientům, kteří mají objektivní potíže s pohybovým aparátem, ale také těm, pro které bude pobyt prevencí onemocnění páteře, zad a kloubů. Osloví i klienty, kteří nemají nárok na lázeňskou léčbu hrazenou prostřednictvím zdravotních pojišťoven, ale i ty, kteří nemají možnost čerpat delší dovolenou. Konkurenční výhodou je i garance využití přírodního léčivého zdroje pro léčebně-rehabilitační účely.“ Produkt je nabízen celoročně a byl doplněn do nabídky od 1. 10. 2014.

Stříbrnou příčkou oceněný pobyt Vánoce v Alexandrii se řadí k výjimečným produktům vzhledem k termínu i rozsahu služeb. Irena Šmoková ho charakterizuje takto: ,,Produkt byl sestaven tak, aby oslovil všechny, kteří si chtějí vychutnat vánoční svátky netradičně a bez starostí a je určen i těm, kteří nemají možnost být se svými blízkými. Maximálně přitom využívá všech předností luxusního ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotelu. Hlavně klid, relaxaci, neopakovatelnou atmosféru, špičkovou gastronomii a služby nejvyšší kvality. Kromě volného vstupu do vyzdobeného wellness centra ve stylu starořímských lázní pobyt zahrnuje také řadu relaxačních procedur. Součástí pobytu je i každodenní kulturní program ve vyhlášeném nočním klubu s prvorepublikovou atmosférou.“

Dodala, že produkt oslovuje nové cílové skupiny, jejichž hlavním důvodem ke koupi není jen klasický wellness pobyt, ale potřeba neobyčejného zážitku během nejkrásnějších svátků v roce. ,,Cílem je i snaha odlišit se od ostatních podobných pobytů a nabídnout přidanou hodnotu v podobě možnosti čerpat celou škálu služeb hotelu Alexandria, s největším a nejluxusnějším wellness centrem v Luhačovicích, včetně garance využití přírodního léčivého zdroje na koupelny procedury,“ uzavřela I. Šmoková .

Lázně Luhačovice sestavují nejen zajímavé pobytové balíčky, ale každý host akciové společnosti dostane po příchodu slevovou kartu, při jejímž předložení ušetří například. při objednání výletů a kulturních akcí a která může být využita i ve vybraných restauracích, obchodech či cukrárnách v Luhačovicích. Tato exkluzivní karta garantuje nejnižší ceny vybraných služeb. S místní cestovní agenturou Luhanka mohou hosté navíc poznat jižní kout Valašska s Betlémem v Horní Lidči, vizovickým pečivem a exkurzí v likérce R. Jelínek.

Letošní už třetí vítězství Lázní Luhačovice za sebou v soutěži Velká cena cestovního ruchu, v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček, je pro společnost tou nejlepší vizitkou. Cílem této soutěže je zviditelnění výjimečných a vysoce kvalitních počinů v oblasti cestovního ruchu a upozornění na atraktivní novinky. Tím soutěž přispívá ke zkvalitňování služeb v cestovním ruchu. Jedná se o prestižní ocenění, mimo jiné díky vysokému kreditu pořadatelů. Porotu tvoří zástupci institucí činných v cestovním ruchu, členové akademické obce, zástupci profesních asociací, odborníci na reklamu a marketing či specialisté na problematiku rozvoje cestovního ruchu v regionech. ACK, AČCKA, SLL SR, CzechTourism, Veletrhy Brno, COT a další. Soutěží se v kategoriích nejlepší turistický produkt, nejlepší jednotná kampaň, nejlepší elektronická komunikace, nejlepší cestovní kancelář, nejlepší lázeňský a wellness balíček a nejlepší golfový balíček.

Exit mobile version