-7.3 C
Brno
Úterý, 7 února, 2023
Domůpoznáváme ČeskoLázně Luhačovice do třetice zvítězily na Velké ceně cestovního ruchu

Lázně Luhačovice do třetice zvítězily na Velké ceně cestovního ruchu

Palace LuhačoviceAkciová společnost Lázně Luhačovice (Lázně Luhačovice, a.s.) již potřetí za sebou uspěla v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2014/2015, kdy získala první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček. Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cenu za vítězný produkt s názvem „Rehabilitace páteře“ převzal na slavnostním prohlášení ve čtvrtek 15. 1. 2015 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA. Druhou cenu získal produkt „Vánoce v Alexandrii“ a převzala ji obchodní manažerka hotelu Alexandria Irena Šmoková.

,,Specializovaný intenzivní léčebně-regenerační program Rehabilitace páteře v lázeňském hotelu Palace **** pomáhá v léčbě pohybových potíží díky optimálnímu poměru mezi lázeňskými léčebnými procedurami a aktivní terapií,“ řekl J. Dědek a upřesnil: ,,Je to produkt s kombinací , které byly speciálně sestaveny lázeňskými lékaři a fyzioterapeuty, doplněn o lékařské vyšetření. Pobyt je určen klientům, kteří mají objektivní potíže s pohybovým aparátem, ale také těm, pro které bude pobyt prevencí onemocnění páteře, zad a kloubů. Osloví i klienty, kteří nemají nárok na lázeňskou léčbu hrazenou prostřednictvím zdravotních pojišťoven, ale i ty, kteří nemají možnost čerpat delší dovolenou. Konkurenční výhodou je i garance využití přírodního léčivého zdroje pro léčebně-rehabilitační účely.“ Produkt je nabízen celoročně a byl doplněn do nabídky od 1. 10. 2014.

Stříbrnou příčkou oceněný pobyt Vánoce v Alexandrii se řadí k výjimečným produktům vzhledem k termínu i rozsahu služeb. Irena Šmoková ho charakterizuje takto: ,,Produkt byl sestaven tak, aby oslovil všechny, kteří si chtějí vychutnat vánoční svátky netradičně a bez starostí a je určen i těm, kteří nemají možnost být se svými blízkými. Maximálně přitom využívá všech předností luxusního ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotelu. Hlavně klid, relaxaci, neopakovatelnou atmosféru, špičkovou gastronomii a služby nejvyšší kvality. Kromě volného vstupu do vyzdobeného wellness centra ve stylu starořímských lázní pobyt zahrnuje také řadu relaxačních procedur. Součástí pobytu je i každodenní kulturní program ve vyhlášeném nočním klubu s prvorepublikovou atmosférou.“

Dodala, že produkt oslovuje nové cílové skupiny, jejichž hlavním důvodem ke koupi není jen klasický wellness pobyt, ale potřeba neobyčejného zážitku během nejkrásnějších svátků v roce. ,,Cílem je i snaha odlišit se od ostatních podobných pobytů a nabídnout přidanou hodnotu v podobě možnosti čerpat celou škálu služeb hotelu Alexandria, s největším a nejluxusnějším wellness centrem v Luhačovicích, včetně garance využití přírodního léčivého zdroje na koupelny procedury,“ uzavřela I. Šmoková .

Lázně Luhačovice sestavují nejen zajímavé pobytové balíčky, ale každý host akciové společnosti dostane po příchodu slevovou kartu, při jejímž předložení ušetří například. při objednání výletů a kulturních akcí a která může být využita i ve vybraných restauracích, obchodech či cukrárnách v Luhačovicích. Tato exkluzivní karta garantuje nejnižší ceny vybraných služeb. S místní cestovní agenturou Luhanka mohou hosté navíc poznat jižní kout Valašska s Betlémem v Horní Lidči, vizovickým pečivem a exkurzí v likérce R. Jelínek.

Letošní už třetí vítězství Lázní Luhačovice za sebou v soutěži Velká cena cestovního ruchu, v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček, je pro společnost tou nejlepší vizitkou. Cílem této soutěže je zviditelnění výjimečných a vysoce kvalitních počinů v oblasti cestovního ruchu a upozornění na atraktivní novinky. Tím soutěž přispívá ke zkvalitňování služeb v cestovním ruchu. Jedná se o prestižní ocenění, mimo jiné díky vysokému kreditu pořadatelů. Porotu tvoří zástupci institucí činných v cestovním ruchu, členové akademické obce, zástupci profesních asociací, odborníci na reklamu a marketing či specialisté na problematiku rozvoje cestovního ruchu v regionech. ACK, AČCKA, SLL SR, CzechTourism, Veletrhy Brno, COT a další. Soutěží se v kategoriích nejlepší turistický produkt, nejlepší jednotná kampaň, nejlepší elektronická komunikace, nejlepší cestovní kancelář, nejlepší lázeňský a wellness balíček a nejlepší golfový balíček.

- Komerční sdělení -pr clanky

Nejnovější články